در حالی که در دو روز گذشته برفی از آسمان کرمانشاه نبارید مسؤولان سازمان لیگ می خواهند دیدار بعثت کرمانشاه و سپیدرود رشت را لغو کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در حالی که در ۴۸ ساعت گذشته هیچ برفی از آسمان کرمانشاه نباریده است مسؤولان برگزاری مسابقه بعثت-سپیدرود می خواهند این مسابقه را بدون هیچ دلیلی به تعویق بیاندازند.

عدم آماده کردن ورزشگاه برگزاری مسابقه خانگی توسط میزبان بدون هیچ دلیل موجهی در موارد مشابه از سوی سازمان لیگ با رأی ۳ بر صفر به سود مهمان جریمه شده، همان طور که در فصل گذشته لیگ برتر در مسابقه نساجی – تراکتور رقم خورده است.

 

سپیدرود به عنوان یکی از معدود تیم های قدیمی و خصوصی فوتبال که بدون تکیه بر حمایت های دولتی در فوتبال ایران نفس می کشد، علیرغم اینکه می توانست با هزینه پایین تر و با اتوبوس از رشت به کرمانشاه سفر کند برای احتیاط و در امان ماندن از گیر کردن در جاده های کوهستانی غرب کشور و جلوگیری از تعویق مسابقه با تحمل هزینه اضافی و رنج سفر طولانی تر به تهران رفته و از آنجا با هواپیما به کرمانشاه سفر کرد و حالا مسؤولان کرمانشاهی برای اینکه ۲۴ ساعت دیگر سپیدرودی ها را در کرمانشاه زمین گیر کنند به بهانه محافظت از چمن ورزشگاه آزادی می خواهند یک روز مسابقه را تعویق بیاندازند!

درخواست تعویق مسابقه در حالی از سوی کرمانشاهی ها صورت گرفته که بر خلاف رویه نگهداری از چمن هیچ گونه کاوری در روزهای گذشته در ورزشگاه آزادی پهن نشده و همین چند وقت پیش در باتلاق بابلسر مسابقات لیگ دسته دوم پیگیری شده و معلوم نیست این سیاست یک بام و دو هوا در فراموشخانه لیگ دسته دوم فوتبال ایران می خواهد تا کجا ادامه پیدا کند!؟

تعویق بدون دلیل این مسابقه که خود در تقویم لیگ دو عنوان عقب افتاده به دلیل شرکت بعثت در جام حذفی را یدک می کشد، علاوه بر تحمل هزینه و خستگی و کم کردن تعطیلات نیم فصل، سبب می شود به دلیل در پیش بودن امتحانات دانشگاه ها سپیدرود نتواند در صورت تعویق احتمالی مسابقه از چند بازیکن دانشجوی خود استفاده کند و امیدواریم مسؤولان برگزاری لیگ دسته دوم و سازمان لیگ در ساعات باقی مانده تا برگزاری این مسابقه جلوی این اتفاق غیرقانونی را بگیرند و در صورت پافشاری میزبان بر آماده نبودن ورزشگاه همان رأیی را بدهند که در موارد مشابه کوتاهی میزبانان داده اند!

آخرین دیدارهایی که اخیراََ لغو شد و یا تعویق افتاد 

قرار بود تیم های پارس جنوبی جم و ایمان سبز شیراز از ساعت ۱۴ سه شنبه ۲۰ دی ماه، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم بروند.

بارش شدید باران و آب گرفتگی زمین ورزشگاه تختی اما سبب شد که ناظر مسابقه، تصمیم به لغو این بازی بگیرد.

با توجه به وضعیت زمین این استادیوم، ناظر بازی تصمیم گرفت که بازی با ۲۴ ساعت تأخیر و در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار شود.

لغو دیدار حساس استقلال و تراکتور سازی 

دیدار استقلال و تراکتور به دلیل شرایط بد جوی و بارش سنگین برف لغو شد.

این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، ابتدا قرار بود ساعت ۱۴ پنجشنبه ۱۵ دی در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شود که یک ساعت به تأخیر افتاد و پس از آن به دلیل تداوم شرایط بد هوا، لغو و به روز بعد موکول شد.

به گزارش فارس، سپیدرود رشت نماینده استان گیلان در لیگ دو یکی از گزینه های صعود به لیگ یک است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان