به گفته معاونت تربیت بدنی و سلامت گیلان، با هدف ارتقای شاخص های تربیت بدنی مدارس با اولویت مدارس مناطق کم برخوردار تجهیزات ورزشی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بیش از هزار مدرسه کم برخوردار استان گیلان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر سراجی در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بیش از هزار مدرسه کم برخوردار گیلان اظهار کرد: مربی تربیت بدنی برای انجام فعالیت های آموزشی خود نیاز به تجهیزات دارد و ما موظف هستیم همه امکانات لازم را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم، لذا امسال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و امکانات ورزشی تهیه و در بیش از هزار مدرسه استان توزیع  که از ظرفیت شهرستان ها و مناطق نیز استفاده شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات ورزشی بر اساس نیازسنجی مدارس کم برخوردار توزیع شد، گفت: این طرح با هدف ارتقای شاخصهای تربیت بدنی مدارس با اولویت مدارس مناطق کم برخوردار، بهبود وضعیت سلامت و تندرستی دانش آموزان این مناطق اجرا شد.

به گفته معاونت تربیت بدنی و سلامت گیلان، با برگزاری برنامه های مختلف و توزیع لوازم ورزشی در مدارس تلاش می کنیم تا با افزایش فعالیت های بدنی زمینه سلامتی دانش آموزان را بیش از گذشته فراهم کنیم.

سراجی با اشاره به توزیع بیش از ۲۰ قلم تجهیزات ورزشی در بین مدارس افزود: این تجهیزات شامل؛ تشک ورزشی، تور دروازه فوتسال، تور میله والیبال پیراهن و شورت ورزشی، صفحه شطرنج، طناب ورزشی، توپ و راکت تنیس روی میز، راکت بدمینتون، توپ فوتسال، توپ والیبال بود که به مدارس کم برخوردار اختصاص یافت.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان