رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه یک هزار و ۴۶۵ واحد مسکونی نسقی در رشت به دلیل بلاتکلیفی، انشعابات آب و برق و گاز ندارند، گفت: طی ۲ هفته می بایست وضعیت خانه های نسقی در این فصل سرد سال تعیین و تکلیف ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام حمزه خلیلی امروز در نشست بررسی مشکلات ساختمان های نسقی در رشت اظهار کرد: یک هزار و ۴۶۵ واحد مسکونی در این شهر در زمین های نسقی ساخته شده و به دلیل بلاتکلیفی، انشعابات آب و برق و گاز ندارند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از سازمان های مرتبط برای بررسی این موضوع گفت: طی ۲ هفته می بایست وضعیت خانه های نسقی در این فصل سرد سال تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری گیلان به ساخت وسازهای غیرمجاز انبوه سازان در گیلان اشاره کرد و افزود: کمبود نظارت ها، سبب ساخت خانه های بی کیفیت و یا بدون مجوز شده و جان بسیاری از ساکنان این خانه ها در خطر است و دستگاه قضا با سازندگان بناهای غیرمجاز بطور جدی برخورد خواهد کرد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان نیز گفته که دستگاه قضا تلاش می کند تا بسترهای قانونی، برای انشعاب آب، برق و گاز به منازل نسقی فراهم شود.

مسعود کاظمی معاون امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهتمام دستگاه های متولی برای تعیین تکلیف این خانه ها اظهار کرد: دستگاه ها عزم جدی دارند تا معضل خانه های نسقی حل شود و مردم بدون دغدغه بتوانند امتیاز انشعاب آب و برق وگاز را دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان