استاندار گیلان از تخصیص ۹۰ درصدی اعتبارات به استان گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۹۰ در بودجه و اعتبارات تعلق گرفته به استان گیلان تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امشب در مراسم یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان بندرانزلی در مصلی این شهر با بیان اینکه مردم شهرستان دلاور و شهیدپرور بندر انزلی همواره پای کار انقلاب هستند، اظهار کرد: وظیفه خود میدان به محضر ریاست مجلس شورای اسلامی سلام و خیر مقدم بگویم که دعوت مردم گیلان و خانواده شهدا را لبیک گفتند. 

وی وجود هشت هزار شهید گلگون کفن در استان گیلان را نشان دهنده ولایتمداری مردم گیلان دانست و گفت: وجود ۴۳۷ شهید سرافراز شهرستان بندرانزلی و هشت هزار شهید استان گیلان نشان دهنده دلاوری مردم گیلان در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت و امنیت کشور است. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به راه شهدا و امامین شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: کسانی که به پرودگار، ولایت و شهدا لبیک بگویند جاودانه خواهند ماند که نمونه بارز این امر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد. 

عباسی با اشاره به رشد و بالندگی استان گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کرد: امروز در استان گیلان شاهد رشد و بالندگی در تمامی ابعاد هستیم و در تلاشیم مسیر توسعه استان را با شدت بیشتری ادامه دهیم. 

وی رسیدگی به معیشت مردم را یکی وظایف مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: 
مردم گیلان در طول انقلاب اسلامی با پایمردی و سرافرازی از انقلاب حمایت کرده و پای انقلاب ایستادند لذا وظیفه ما است که به مردم گیلان ادعای دین کنیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان از تخصیص ۹۰ درصدی اعتبارات به استان گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۹۰ درصد بودجه و اعتبارات تعلق گرفته به استان گیلان تخصیص پیدا کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان