مربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی با پیکان برای ما شش امتیازی بود و طبق برنامه ریزی انجام شده در نیمه دوم به حریف ضربه زدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران برزگر پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی بازی سختی بود. مقابل یکی از تیم هایی بازی کردیم که بعد از این مسابقه برای همه تیم های بزرگ حریف سرسختی خواهد بود.پیکان تیم جوان و با انرژی است که از کادرفنی خیلی خوبی بهره می برد. این بازی برای ما شش امتیازی بود و طبق برنامه ریزی انجام شده در نیمه دوم به حریف ضربه زدیم.

وی افزود: در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم با صحبت های مازیار زارع درمورد برنامه های تاکتیکی، شرایط برای ما بهتر شد. با تعویض هایی هم که انجام دادیم، سوار بازی شدیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند اما باید نکته ای را بگویم. پرهام  موقری، جوان آینده دار شهر و استان در این مسابقه فوق العاده بازی کرد. تعویضش هم بنابر صلاحدید زارع تاکتیکی بود و صلاح دید در وقت های اضافی این بازیکن بیرون بیاید. 

مربی تیم ملوان خاطرنشان کرد: باید جوان های ملوان که آینده این شهر، استان و فوتبال مان هستند بازی کنند.سعی داریم بیشتر از بازیکنان پایه و آکادمی باشگاه ملوان در ادامه بازی ها استفاده کنیم.

برزگر درخصوص دیدالر بعدی ملوان مقابل استقلال، گفت: اجازه بدهید ابتدا از برد مقابل پیکان لذت ببریم. قطعا برای دیدار با استقلال هم برنامه های ویژه ای داریم. این تعطیلات به ما کمک زیادی کرد و از این موضوع خیلی خوشحال هستیم. روند صعودی را به مرور ادامه می دهیم. هرچند می دانیم بازی با استقلال خیلی سخت است اما در آن دیدار نیز دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم. باید با تمام توان و تمرکز در این مسابقه کار کنیم. 

وی اضافه کرد: همین که ملوان به خودباوری رسیده و بچه ها روز به روز در ویترین فوتبال کشور هنرنمایی می کنند، واقعا موهبت بزرگی است. مطمئن باشید ملوان در ادامه شرایط بسیار بهتری پیدا خواهد کرد.

مربی ملوان درمورد تغییرات تیم در نقل و انتقالات، توضیح داد: صحبت هایی انجام شده و ان شاءالله تا 4-3 روز آینده بتوانیم با 3-2 بازیکن قرارداد ببندیم. مسوولان رایزنی ها را انجام داده اند و امیدوارم بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم.

برزگر درخصوص تغییر ساختار دفاعی ملوان و تکرار روند گل نخوردن این تیم برای پنجمین بازی متوالی، گفت: خط دفاعی و دروازه بان ما خیلی زحمت می کشند اما مهم ترین مسئله ای که برای این سازمان به آن نیاز داشتی و اکنون خیلی خوب انجام می شود، تقویت شکل دفاع تیمی ملوان است. الان بچه ها با شرایط و وظایف خود کاملا واقف هستند و تمام دستورها را اجرا می کنند. باعث خوشبختی است ملوان که سال گذشته فوتبال هجومی بازی می کرد، امسال هم این برنامه را دارد و در فاز دفاعی هم قوی شده است. فشرده بازی می کنیم و موقعیت خیلی کمی به تیم حریف می دهیم.

وی افزود: پیکان امروز موقعیت خیلی خاصی روی دروازه ما نداشت اما توانستیم 4-3 فرصت ایجاد کنیم. شکل بازی برای ما مهم است و کم کم در بین بچه ها جا می افتد. مطمئن باشید آینده خوبی در انتظار ملوان است.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان