روز گذشته ۲ هلی کوپتر حامل نماینده ویژه پوتین رئیس جمهور روسیه و استاندار گیلان در استادیوم وحدت آستارا فرود آمدند که واکنش های مختلفی در رسانه های مختلف داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روز گذشته هلی کوپتر هایی حامل نماینده ویژه پوتین رئیس جمهور روسیه و استاندار گیلان در استادیوم وحدت آستارا فرود آمدند که حاشیه های فراوانی را به همراه داشتند.

روز گذشته بالگرد حامل دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه و استاندار گیلان به واسطه نبود شرایط فرود در مکان پیش بینی شده؛ با هماهنگی این اداره کل، سازمان لیگ و هیئت فوتبال شهرستان، در زمین چمن ورزشگاه وحدت آستارا فرود آمد.

هلی کوپتر های جادویی برای فوتبال آستارا 
استاندار ۱۰۰ میلیون تومان به تیم های فوتبال شهرداری و مقاومت آستارا هدیه داده است. 

استاندار پیش از بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با حضور در جمع بازیکنان، مبلغ یکصد میلیون تومان به ۲ تیم شهرداری و مقاومت این شهرستان کمک کرد. 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، هلی کوپتر حامل دستیار ویژه پوتین و استاندار گیلان و تعدادی از مسؤولان، ۴۰ دقیقه پیش از شروع بازی، ورزشگاه آستارا را ترک کرد.

واکنش مسؤول لیگ یک به هلی کوپتر جنجالی 
مهرداد شفیعی راد در خصوص فرود ۲ فروند هلی کوپتر در زمین ورزشگاه وحدت آستارا اظهار کرد: طبق پیگیری هایی که انجام شد و چیزی که به ما گفتند این بود که برنامه ای از پیش تعیین شده برای این قضیه نبود؛ موردی بود که به صورت اضطراری پیش آمده و زمانی که مطلع شدیم و پیگیری کردیم در فاصله ۳۰ دقیقه این موضوع برطرف شد و بازی با تاخیر حدود ۴۰ دقیقه ای برگزار شد. 

شفیعی راد در پاسخ به این سوال که چرا دستور فرود در میانه زمین ورزشگاه وحدت آستارا صادر شده آیا امکان فرود هلی کوپتر در مکان دیگری نبود گفت: ظاهرا با توجه به شرایط خاصی که بوده این اتفاق رقم خورده است؛ در این خصوص گزارشی به حراست فدراسیون فوتبال داده شده و دوستان در آنجا در حال پیگیری های بعدی هستند که قرار شده پس از تکمیل تحقیقات توضیحات در این خصوص داده شود اما آنچه که مسلم است با توجه به توضیحات و صحبت های اولیه؛ همانطور که گفتم برنامه ای برای این اتفاق نبوده و موردی بوده که به صورت اضطراری مجبور به این کار شده اند.

شوخی با هلی کوپتر های جنجالی 
اما این اتفاق عجیب در لیگ یک، سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد کاریکاتوریست با سابقه خبر ورزشی نیز شده است. 

به گزارش فارس، آستارا در شمالی ترین نقطه ی استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان می باشد و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقه ی تالش قرار گرفته است و از شرق به دریای خزر، از شمال به آستارای جمهوری آذربایجان، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان تالش محدود شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان