امام جمعه رشت با بیان اینکه موضوع تروریستی بودن توسط پارلمان اروپا مطرح و به شورای اروپا هم پیشنهاد شد، گفت: اگر چنین اقدامی کنند با برخورد سخت جمهوری اسلامی ایران روبه رو خواهند شد به گونه ای که موجب ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به آغاز ماه رجب در هفته پیش رو و میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) که شکافنده علم بود، اظهار کرد: ماه مبارک رجب ماه پربرکتی است و سفارش زیادی به روزه گرفتن و کمک به نیازمندان شده است. 

وی با اشاره به اینکه سردمداران آمریکایی، دشمنان بشریت هستند چرا که با قدرت پوشالی دنبال سیطره خود بر بشریت است، افزود: آمریکا با حضور در اغتشاشات اخیر دنبال جنگ آفرینی در ایران بود ولی با وجود مهندسی خوب علیه ایران، دچار خطای محاسباتی شدند. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکایی ها، هم تبهکارند هم جنایتکار خطاب به سردمداران آمریکایی ها بیان کرد: روزی کسانی که به تبع از شما در ایران اغتشاش کردند دشمن شما آمریکایی ها خواهند شد و با روشن شدن خیانت شما به آن ها، به دشمنی با شما می پردازند. 

وی با بیان اینکه جامعه جهانی با خروج ایران از برخی از سازمان های بین المللی دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است، گفت: دنیا بداند که هرچه ایران را منزوی تر کند قدرتمندتر خواهد شد چرا که نظام سیاسی ایران عاقلانه عمل می کند. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکزی که چندی پیش میزبان تروریست های واقعی دنیا یعنی منافقانی که ۱۷ هزار ایرانی را کشتند بود، تصریح کرد: موضوع تروریستی بودن توسط پارلمان اروپا مطرح و به شورای اروپا هم پیشنهاد شد که البته این مطلب را احساسی دانسته به گونه ای که میدان عملیاتی ندارند اما بدانند اگر چنین اقدامی کنند با برخورد سخت جمهوری اسلامی ایران روبه رو خواهند شد به گونه ای که موجب عقب نشینی اتحادیه اروپا خواهند شد.

وی با اشاره به حضور دستیار پوتین به گیلان برای اینکه راه آهن رشت انزلی و رشت آستارا را به سرانجام برسد، افزود: امیدواریم اقداماتی از این دست منجر به رشد و شکوفایی اقتصاد گیلان شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان