رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نوشت: دور از انتظار نیست دنیایی که به جلادان جایزه صلح می دهد، ضد تروریست ترین قدرت دنیا را تروریست بخوانند، سپاه یادگار بزرگ مردی که جرئت طوفان را به ایرانیان هدیه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در یادداشتی نوشت: مضحکانه است اروپایی که در مجموع ۲ جنگ جهانی حدود ۸۰ میلیون آدم را کشت، به سپاه می گوید تروریست!

این حماقت جامعه جهانی است که همواره دچار خطای محاسباتی می شود و به سراب های پوشالی چشم دوخته و به خیال خود دنبال انزوای ایران قدرتمنداست. 

ایران اسلامی از روزهای نخست انقلاب، شاهد خدمات مختلف نظامی، امنیتی، محرومیت زدایی، آموزشی، علمی و فرهنگی سپاه بوده و در سخت ترین شرایط همواره در کنار مردم ایستاده است، سپاه در همه سختی ها در وسط میدان بود و در هر سختی که وجود داشت در کنار مردم بودند.

این سپاه، عزیز ملت است و با یاوه گویی های بدخواهان، قهرمانی اش از دل مردم بیرون نمی رود. 

جبهه باطل و جنود شیطانی اش، سالهاست عنایت «ومکرومکرالله والله خیرالماکرین» را به چشم دیده اند و پوزه شان به خاک مالیده شده اما در آخرین شمارش نفس های مصنوعی شان، کورسویی امید به جان گرفتنی دارند که سرابی مضحک و دست نیافتنی است چرا که سبزپوشان غیور ایران اسلامی به پشتوانه ملت و با عزتِ عنایت شده از آسمان، چنان قهرمان و قدرتمنداست که تا آخرین قطره خون جانانه و مقتدرانه از این مرز پرگهر که برایش خون دل ها خورده اند دفاع می کنند و دست اضافه خواهان را از این خاک پولادین کوتاه می کنند، کافی است علی زمان فرمان دهد تا غرش قهرمانان سبزپوش ملت را برای عبرت تاریخ به ثبت برسانیم. 

دور از انتظار نیست دنیایی که به جلادان جایزه صلح می دهد، ضد تروریست ترین قدرت دنیا را تروریست بخوانند چرا که خوب می دانند سپاه قهرمان یادگار خمینی کبیر (ره) است، یادگار بزرگ مردی که جرئت طوفان را به ایرانیان هدیه داد تا در مقابل قداره کشان و زیاده خواهان بایستند و به زیاده خواهی نظام سلطه با صدایی بلند «نه» بگویند به گونه ای که هیبت پوشالی آن ها را در هم بشکند. 

تروریست های حقیقی آن روز که سردار بزرگ و شجاع جبهه مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، بانگ هراس از قدرت این نهاد انقلابی ایران را در دنیا مخابره کردند چرا که به قول فرمایش ولی امر مسلمین (مدظله العالی) خون شهید سلیمانی قدرتمندتر از نام این فرمانده قدرتمند سپاه پاسداران شد و حالا بدون شک در پروژه جدید از سپاه هراسی، استعمارگران، خیال خام جدایی ملت از فرزندانشان در سپاه را با خود به گور خواهند برد و در زباله دان تاریخ نابود خواهند شد. 

سپاه و پاسداران سبزپوش این سرزمین بزرگ با دعای هل من ناصر ینصرنی، خو گرفته و همچنان با عهدی که با خدای خود، نائب امام عصر و این ملت بزرگ در دفاع از عزت، شرف و ناموس این مملکت بسته پایبند است و آماده اجرای عملی این آیه قرآنی است که و اعدو لهم ماستطعتم من قوه، باز هم به کج فهمان و احمق های سیاسی عالم می گوییم: آزموده را آزمودن خطاست. پس بسم الله…

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان