رشت - نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تأکید بر تقویت جبهه انقلاب در مدارس گفت: تربیت نسل انقلابی و متدین دور از انتظار نظام آموزشی جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی سنگری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حفظ جایگاه و منزلت معلم بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به مشکلات و مضایق معلمین در بخش های مختلف، افزود: رفع نیازها و چالش های معلمین باید در اولویت قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر و معلمی که کار خدماتی انجام می دهد قابل تحمل نیست، گفت: ارزش گذاری و احیای جایگاه واقعی معلمین و فرهنگیان مورد تاکید است.

احمدی با تاکید بر اینکه تربیت دانش آموزان متدین و انقلابی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش است، بیان کرد: حذف برخی هنجارشکنی ها در مدارس نتیجه درست آموزش و تربیت است.

وی با بیان اینکه تقویت جبهه انقلاب باید در مدارس صورت گیرد، افزود: تربیت نسل انقلابی و متدین دور از انتظار نظام آموزشی جامعه اسلامی نیست.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شایسته سالاری در آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد، گفت: فضا را برای بهره گیری از مدیران و افراد توانمند در آموزش و پرورش فراهم کنید.

جای خالی دانشگاه فرهنگیان در گیلان

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این نشست، اظهار کرد: ساماندهی صندوق فرهنگیان به عنوان سامانه حمایتی این قشر باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به جای خالی دانشگاه فرهنگیان در گیلان، افزود: برخورداری از دانشگاه فرهنگیان در استان مطالبه جدی گیلان است.

گیلان خاستگاه مفاخر علمی و فرهنگی است

سیدعلی آقازاده دیگر نماینده رشت و خمام در مجلس هم در این نشست اظهار کرد: گیلان ظرفیت های ارزشمندی در بخش های مختلف دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان کشوری به گیلان، افزود: گیلان خاستگاه مفاخر علمی و فرهنگی است و می طلبد نگاه ملی به این استان صورت گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان