رشت- استاندار گیلان سهم آموزش و پرورش در جوانی جمعیت را بسیار اثرگذار دانست و پژوهشکده ها و آموزشکده های گیلان در راستای تقویت روحیه فرزنداوری و جوانی جمعیت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: همدلی، تعامل و هم گرایی دولت و مجلس در راستای توسعه و پیشرفت امورات اثرگذار است و این مهم نیز در استان گیلان هم پیگیری می شود.

وی، همدلی و انسجام را منتج به گره گشایی امور دانست و افزود: همدلی و انسجام در بین دستگاه ها و مجمع نمایندگان در گیلان ستودنی است.

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت زیرساخت های آموزشی استان، بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای اثرگذار تعالی و توسعه کشور است و باید ویژه به آن پرداخت.

عباسی با بیان اینکه سهم آموزش و پرورش در جوانی جمعیت بسیار اثرگذار است، گفت: پژوهشکده هاو آموزشکده های استان در راستای تقویت روحیه فرزنداوری و جوانی جمعیت تلاش کنند.

وی با اشاره به شاخص های زیرساختی گیلان در بخش آموزش و پرورش، افزود: تقویت زیرساخت های آموزشی گیلان مورد تاکید دولت و محمع نمایندگان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان