رشت - وزیر آموزش و پرورش، نظام آموزشی را از بسترهای رسیدن به قله رفیع سعادت و پیشرفت دانست و گفت: بسترسازی جامعه عدالت محور و توسعه مند از مسیر نظام آموزشی می گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان، اظهار کرد: گیلان دیار مفاخر و عالمان دینی و علمی است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان و معلمان افسران جبهه توسعه و پیشرفت کشور هستند، به تشریح خدمات خیرین مدرسه ساز و آموزشی پرداخت و افزود: خیرین آموزشی در کشور منشأ خدمات ارزشمندی هستند و مظهر نیکوکاری تلقی می شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام آموزشی یکی از بسترهای رسیدن به قله رفیع سعادت و پیشرفت است، گفت: به نظام آموزشی و فرهنگ در حکمرانی اسلامی مورد توجه ویژه است.

نوری با بیان اینکه آموزش و پرورش در حکمرانی نقش پذیر است، اضافه کرد: آموزش و پرورش در لایه لایه توسعه، پیشرفت، فرهنگ واقتصاد نقش افرین است.

وی با اشاره به توانمندسازی افراد از بدنه آموزش و پرورش در بخش های مختلف، افزود: بسترسازی جامعه عدالت محور و توسعه مند از مسیر نظام آموزشی می گذرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نگاه و عزم جدی دولت به این نهاد آموزشی، بیان کرد: دولت سیزدهم در بخش آموزش و پرورش برنامه محور عمل کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان