در نشست مشترک روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان بر لزوم همکاری و توسعه مشارکت دانشگاه ها در جهت ارتقای نظام آموزش عالی استان، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با محمد دوستار، رئیس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست بر ضرورت تعامل، هماهنگی و همکاری بیش از پیش دانشگاه های گیلان در جهت توسعه نظام آموزش عالی استان بحث و تبادل نظر شد.

رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی گیلان و آزاد اسلامی استان در این نشست تأکید کردند که حوزه سلامت و نظام آموزش علوم پزشکی را در دوره کنونی به عنوان یک دانشگاه جامع برون نگر و پیشرو ببینند و نظام آموزش عالی استان را در علوم پزشکی ارتقاء ببخشند.

توسعه همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی استان در جهت توسعه رشته های آموزش علوم پزشکی و تحصیلات تکمیلی در رشته های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین با توجه به آموزشی شدن بیمارستان های شهید بهشتی انزلی و دکتر پیروز لاهیجان، بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های درمانی جهت آموزش علوم پزشکی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز گفت وگو شد.

جذب دانشجو خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین بهره مندی از ظرفیت دانشکده   پردیس بین الملل و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای آن، محور دیگر گفت وگوی روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان در نشست امروز بود.

گفتنی است در این نشست در خصوص نحوه فعالیت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ساختمان استیجاری دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان