رودسر- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر ضرورت تکریم پدران و مادران شهدا گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا از برکات خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله فلاحتی ظهر یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان رودسر، با خانواده شهیدان «صالح و عاشوری» در این شهرستان دیدار و به گفت وگو پرداخت.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند»، بیان کرد: خانواده شهدا فرزندان خود را تربیت و در راه خدا تقدیم کردند و فرزندان شان هم امروز نزد امام حسین (ع) و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) هستند.

امام جمعه رشت افزود: در محضر خانواده شهدا بودن را وظیفه خود می دانیم چراکه آنان سرور ما هستند و محتاج دعای این خانواده ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در سایه خون شهیدان حفظ شده و به راه خود ادامه می دهد، تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی هم اخیراً در یادواره شهدای انزلی تاکید کردند که راه ما برگرفته از راه شهداست و مسئول در جمهوری اسلامی نباید از راه شهدا فاصله بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا از برکات خون شهدا است، افزود: اکثر مردم ایران قدردان خون شهدا هستند و درک می کنند که جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت تکریم پدران و مادران شهدا خاطرنشان کرد: وقتی خانواده شهدا را می بینیم روحیه می گیریم و مایه خرسندی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان