رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه عزم و اراده حل مشکلات کشور را بیشتر می کند، گفت: استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارها به استیصال رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمدعبدالله پور پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار گیلان که در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا انجام شد، اظهار کرد: سپاه عصاره ملت و برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی ایران بوده و اقدام تأسف آور اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در واقع تحریم ملت ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحران های مختلف مانند سیل، زلزله و دوران کرونا به مردم گفت: سپاهیان و بسیجیان همواره خادم مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه هستند و این جایگاه نه با حرف بلکه با خدمت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات سپاه مردمی و با کمک مردم است افزود: اگر به صورت بی طرفانه به فعالیت های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه مقاومت سپاه پاسداران نگاه شود به مردمی بودن آن پی برده می شود.

سردار عبدالله پور با تأکید بر توجه به وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در تلاش برای منزوی کردن نظام است اما سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان های نظامی و غیر نظامی می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه، عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور را بیشتر می کند ادامه داد: استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارهای جنگ سخت و نرم به استیصال رسیده و به چنین اقداماتی روی می آورد.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با این اقدام سیاست شیطان بزرگ یعنی آمریکا را دنبال می کند عنوان کرد: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی است و ثانیاً کشورهای غربی و استکبار تاکنون هر اقدامی که می شد علیه نظام انقلاب اسلامی و مردم انجام داده و این اقدام اخیر اتحادیه اروپا تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعاً با شکست مواجه خواهند شد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه این دست از اقدامات نشانه مسیر رو به رشد ملت ایران است افزود: همه ارگان ها و نهادها با همراهی ملت به سمت پیشرفت و توسعه کشور حرکت می کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان