به گفته مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، «همایش تخصصی ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بندری به کمک نظارت بهینه بر عملکرد بخش خصوصی» از سوم بهمن به مدت سه روز در انزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، عادل دریس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری «همایش تخصصی ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بندری به کمک نظارت بهینه بر عملکرد بخش خصوصی» اظهار کرد: این همایش تخصصی با حضور و مشارکت فعال نمایندگان کلیه بنادر تابعه کشور به میزبانی بندر انزلی از دوشنبه سوم بهمن ماه جاری به مدت سه روز در انزلی برگزار می شود. 

به گفته وی، با توجه به برون سپاری فعالیت پایانه های کالا و کانتینر بنادر تابعه کشور و در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، ضرورت نظارت عالیه بر عملکرد بهره برداران پایانه های بنادر کشور، بیش از پیش اهمیت می یابد. 

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه عمده نقش حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در راهبری و نظارت بر فعالیت عملیاتی بنادر کشور است، افزود: اداره کل امور بندری سازمان به عنوان متولی اصلی نظارت از ابتدای سال ۱۳۹۵ اقدام به تشکیل تیم ممیزی و اعزام کارگروه به بنادر سراسر کشور جهت پایش عملکرد پایانه های کالا و کانتینر کرده است. 

دریس، گستردگی حوزه ارائه خدمات بندری توسط بهره برداران، بررسی چالش های اجرائی و انتقال تجربیات از ممیزی های صورت گرفته را ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: به همین منظور همایش تخصصی ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بندری به کمک نظارت بهینه بر عملکرد بخش خصوصی با حضور و مشارکت فعال نمایندگان کلیه بنادر تابعه کشور در بندر انزلی برگزار می شود. 

وی با اشاره به محورهای این همایش گفت: بررسی عملکرد و میزان اثربخشی نظارت حاصل از فعالیت کارگروه ممیزی پایانه های بندری، بروزرسانی چک لیست های ممیزی پایانه های بندری (کالای عمومی، کانتینری و چند منظوره)، تحلیل عملکرد پایانه های بندری در بنادر کشور و هم اندیشی جهت بهبود عملکرد، رفع مشکلات وعدم انطباق ها از جمله محورهای این همایش خواهد بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان