کشف ۲۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در گیلان

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۰۱ چاپ کد خبر: 180936
به گفته فرمانده انتطامی استان گیلان، ۲۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در استان گیلان توسط ماموران کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارش هایی از دپوی انواع کودهای شیمیایی در شهرستان رشت اظهار کرد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر دپو مقدار زیادی کود شیمیایی قاچاق داخل انبار یکی از کارخانه های شهرستان رشت، بلافاصله نیروی انتظامی وارد عمل شده و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی از کشف ۲۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در انبار کارخانه مذکر خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شده و پس از بازرسی های لازم مقادیر ۲۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتطامی استان گیلان ارزش ریالی کودهای شیمیایی کشف را ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در همین رابطه متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ملکی با تاکید بر برخورد قاطع نیروی با هرگونه احتکار و قاچاق در استان گیلان بیان کرد: نیروی انتظامی هیچگونه مماشاتی با برهم زدگان نظم جامعه نداشته و با احتکارکنندگان و قاچاق انواع کالا به شدت برخورد می کند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان