شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه مبارک فجر ضرورت دارد، گفت: جشن های دهه فجر امسال باید پررنگ تر از سال گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شفت ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی و از مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است.

وی به برگزاری مراسم و جشن های دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشن ها امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

نقدی به لزوم انعکاس حداکثری عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی می بایست عملکرد و دستاوردهای ادارات خود را طی ۴۴ سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم در دهه فجر و برای مردم تشریح نمایند.

وی تاکید کرد: فضاسازی و آذین بندی فضاهای عمومی شهر در دهه فجر باید میدان ها و مراکز اصلی شهرستان نیز نشانگر این جشن ملی در خور شأن این ایام باشد.

فرماندار شفت با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهم ترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید فرموده است، افزود: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی بوده که باید چنین اتفاقاتی برای مردم بویژه نسل جوان نه تنها در ایام دهه فجر بلکه در دیگر مناسبت ها تبیین و بازگو شود.

نقدی گفت: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی در ادامه با محکومیت جسارت بیگانگان به مجموعه سپاه پاسداران، گفت: اینکه می بینیم دشمنان این مرز و بوم فرسنگ ها از مرزهای کشور دور هستند به دلیل عظمت سپاه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان