آستانه اشرفیه- سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه از افتتاح ۶۷ پروژه عام المنفعه با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ عصر دوشنبه در دومین جلسه ستاد دهه فجر با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه همه ما باید برای گرامیداشت این ایام همت کنیم، افزود: بر همین اساس رؤسای کمیته های دهه فجر شهرستان باید فعالیت های خود را بر اساس مکنونات قلبی انجام دهند و با فعال کردن زیر مجموعه کمیته ها، در مسیر مردمی کردن این جشن گام بردارند.

سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه از افتتاح ۶۷ پروژه عام المنفعه با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم می باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر امید بخشی به مردم توسط ارائه دستاوردهای شاخص نظام اشاره کرد و ادامه داد: جهشی به واسطه دهه مبارک فجر در امر جهاد تبیین صورت گیرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه بیشترین پروژه های مورد افتتاح در حوزه مدیریت شهری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر است، افزود: ارزش ریالی پروژه های حوزه آبرسانی و تأمین آب شرب حدود ۲۰ میلیارد ریال و تعداد پروژه های حوزه برق شهرستان نیز بیش از ۱۶ پروژه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان