به گفته سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت، مسابقات قهرمانی باشگاه های پرورش اندام شهرستان رشت در روزهای ۲۸ الی ۳۰ دی ماه با هماهنگی و کسب مجوزهای مورد نیاز از اداره ورزش و جوانان شهرستان ...

سید علی موسوی نیک در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های پرورش اندام شهرستان رشت اظهار کرد: این رقابت ها شامل بخش های فیزیک، ماسکولار، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ بود و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۸۳ ورزشکار و ۳۱ باشگاه ورزشی در پایان دی ماه برگزار شد. 

وی با بیان اینکه محل برگزاری این مسابقات سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در میدان انتظام (رازی) بود، گفت: روز ۲۹ دی ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی یادگار امام وزنکشی ورزشکاران انجام شد. 

به گفته سرپرست هیات بدنسازی وپرورش اندام شهرستان رشت، قضاوت کلیه مسابقات بر عهده ۲۰ داور بین المللی و ملی شهرستان رشت بود.

موسوی نیک با اشاره به رده بندی در رقابت دسته های فیزیک و فیزیک ماسکولار و فیزیک کلاسیک بیان کرد: در این دسته، باشگاه دیاموند با کسب ۵۳ امتیاز در رده اول جای گرفت و باشگاه اکسیر با کسب ۳۸ امتیاز و باشگاه مهران رحیمیان با کسب ۳۲ امتیاز، دوم و سوم شدند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت با اشاره به رده بندی تیم ها در دسته بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ افزود: مقام اول در این دسته به باشگاه کلاسیک با کسب ۳۲ امتیاز تعلق گرفت و باشگاه دیاموند با کسب ۳۰ امتیاز و باشگاه افتابی با کسب ۲۸ امتیاز به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.

به گفته وی، باشگاه مهران رحیمیان با کسب ۷۸ امتیاز، باشگاه محمد ذات پرور با کسب ۴۶ امتیاز و باشگاه دیاموند با کسب ۲۸ امتیاز نیز در رشته بادی بیلدینگ مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

موسوی نیک با بیان اینکه به کلیه نفرات برتر، حکم و مدال قهرمانی اهدا و به تیم های برتر کاپ و حکم قهرمانی تقدیم شد، گفت: مسابقات با خیل عظیم تماشاگران مشتاق به این ورزش و حضور مقامات کشوری و لشکری شهرستان و استان بدون کوچکترین اعتراض به پایان رسید.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان