سپاه و بسیج مأمن قابل اتکای مردم است

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۰۱:۵۷ چاپ کد خبر: 180983
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و گفت: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس دیدار و گفت وگو کرد. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و اظهار کرد: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند. 

محمدتقی آشوبی با اشاره به نقش مؤثر سپاه و بسیج در حفظ، پایداری و ارتقای امنیت کشور گفت: سپاه و بسیج همانند دو بال قدرتمند از بدو تشکیل انقلاب تاکنون به ویژه در دوران جنگ تحمیلی، مبارزه با گروهک ها و همچنین مبارزه با تروریسم منطقه ای، نعمت امنیت پایدار را برای مردم به ارمغان آورده اند. 

وی با اشاره به تلاش های مجدانه سپاه و بسیج در بحران کرونا نیز افزود: مردم به ویژه گیلانیان هیچ گاه برادری و برابری بسیجیان سلحشور و سرو قامتان سپاه را در طول دوران کرونا، بسیج ملی غربالگری شهید سلیمانی و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا ویروس را از یاد نخواهند برد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب آشوبی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تلاش برای حفظ و ارتقای نظام سلامت را وجه سپاه و بسیج با مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست. 

محمد عبدالله پور همچنین از آمادگی این نهاد انقلابی و مردمی جهت پیشبرد امور سلامت مردم خبر داد و همه را ملزم به حمایت و پشتیبانی از فعالان در تأمین سلامت مردم دانست. 

گفتنی است در این نشست در خصوص طرح های عمرانی مشترک سپاه با دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله احداث بیمارستان جایگزین پورسینا و همچنین ازسرگیری احداث دانشکده پزشکی بحث و تبادل نظر شد و طرفین بر ضرورت تقویت مشارکت نظام سلامت با ارکان بسیج و سپاه در آینده پیش رو تأکید کردند. 

تداوم تلاش ها برای احداث خانه های بهداشت و ستادهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها در قالب طرح های محرومیت زدایی سپاه، محور دیگر گفت وگوهای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان