رودسر-فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به حرکت بی نظیر سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: «شهید سلیمانی» پایه های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت مجاهدان محور مقاومت در مسجد جامع (قاسم زاده) رودسر اظهار کرد: جهاد یکی از اصل های فروع دین است امام راحل برای دفاع از انقلاب اسلامی فرمان جهاد دادند که پشت خاکریز ها بمانید جان خود را برای دین فدا کنیم.

وی به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین بر همه ما واجب است.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه اراده الهی انقلاب اسلامی را پیروز کرد، گفت: ایران به عنوان سومین قدرت جهانی با حرکت انقلابی امام خمینی (ره) و یاریگری مردم به استقلال رسید که این ایستادگی بعد از ۴۳ سال هنوز استوار و پابرجاست.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به دنبال نابودی و عدم استقلال ایران اسلامی در طول این مدت هستند، ادامه داد: دلیل مذاکره نکردن ایران با آمریکا نیز استراتژی عدم استقلال خواهی آمریکا در قبال ایران است و آمریکا به دنبال ایرانی است که وابسته به آمریکا و تحت حکمرانی آمریکا باشد.

وی ادامه داد: آمریکا به دروغ می گوید گزینه هایی روی میز است در حالی که در طول ۴۳ سال همه گزینه ها را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران با همکاری متحدانش بکار گرفته است.

فرمانده جبهه مقاومت همدستی رژیم صهیونیستی با آمریکا در ایجاد پایگاه و گروه های مختلف را یادآور شد و بیان کرد: این متجاوز دست به جنگ ۳۳، ۲۲ و ۸ روزه زدند که در این جنگ ها به دست نیروهای جبهه مقاومت و حزب الله شکست خوردند.

وی با اشاره به حرکت بی نظیر سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: نه تنها شهید سردار سلیمانی پایه های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل کرد بلکه برای همیشه ریشه غده سرطانی داعش و گروه های انحرافی را در منطقه خشکاند.

نوعی اقدم به حماسه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان و ایثارگران در این جنگ هشت ساله اشاره کرد و افزود: ایران پیروز جنگ تحمیلی بود و ابرقدرت های دنیا حامی اصلی کشور عراق در این جنگ بودند و به طوری که ایران از ۳۶ کشور در جنگ اسیر داشت.

فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز نه تنها آمریکا و نظام غرب از خلیج فارس، دریای عمان و سایر مناطق خاورمیانه عقب نشینی کردند بلکه فرصتی بی نظیر برای امت اسلامی و نشر ارزش های دینی فراهم شده تا با فراغ بال بیشتر جامعه اسلامی بتواند ترویج اندیشه های ناب محمدی (ص) را داشته باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان