رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، برخی از اماکن تاریخی انقلاب اسلامی گیلان پلاک کوبی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان ضمن محکومیت آتش زدن قرآن اظهار کرد: احترام به مقدسات و ادیان الهی امری مقدس و ارزشمند است و هتاکی اخیر به ساحت قرآن قابل اغماض نیست و شدیداً محکوم می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه اثرگذارترین روش برای مقابله با دشمن در جنگ ترکیبی اتخاذ رویکرد جهاد تبیین است افزود: باید با جهاد تبیین امید و نشاط اجتماعی تقویت شود.

وی با بیان اینکه همزمانی ایام الله دهه فجر و ولادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) شیرینی این ایام را مضاعف کرده است بیان کرد: مراسم این ایام با شور و نشاط در مساجد و محلات برگزار می شود.

اشجری با اشاره به اینکه پای کار ماندن مردم در طول این ۴۳ سال در دنیا بی نظیر است ادامه داد: بصیرت، استقامت و ولایت مداری مردم ایران در حوادث مختلف این سال ها در طول تاریخ امری کم نظیر بوده و مایه مباهات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اتخاذ رویکرد خلاقانه در برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی ایام الله دهه فجر بیان کرد: ایده های نو، نگاه هنرمندانه و جذاب برای مخاطب نسل جدید به کار گرفته شود.

وی با اشاره به پلاک کوبی بخشی از اماکن اثرگذار دوران انقلاب اسلامی گیلان در دهه فجر سال های گذشته گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، برخی دیگر از اماکن تاریخی انقلاب اسلامی گیلان پلاک کوبی خواهند شد.

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده برخی از محل های شکل گیری اولین اعتراضات عمومی علیه رژیم منحوس پهلوی، محل شهادت اولین شهدای انقلاب اسلامی و اماکن کلیدی در تهیه و تولید نوارهای کاست و چاپ و نشر اعلامیه ها شناسایی شده و به تدریج پلاک کوبی خواهند شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان