رشت- مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه بیش از ۹ هزار بیمار خاص در گیلان تحت پوشش این بیمه هستند، گفت: حمایت از افراد نیازمند و ساکنان مناطق کم برخوردار در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به عملکرد این نهاد در سطح استان گیلان اظهار کرد: توسعه رویکرد سلامت نگری و اولویت بخشی به خدمات پیشگیری در راستای ارتقای سلامت بیمه شدگان و حمایت از بیماران مزمن و صعب العلاج رویکرد بیمه سلامت است.

وی با اشاره به رتبه نخست گیلان در پرداخت هزینه بیماران صعب العلاج بیان کرد: از آبان ماه امسال تاکنون تاکنون، هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به حدود ۱۵۰ نفر بیمه شده سلامت در گیلان پرداخت شده است.

ناصحی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در گیلان تحت حمایت هستند، افزود: توجه ویژه به پوشش افراد نیازمند و ساکنان حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار در دستور کار است.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به جمعیت بیماران خاص تحت پوشش این بیمه در گیلان گفت: ۹ هزار و ۱۵۳ بیمار در این استان تحت پوشش صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: هزینه های مازاد بر پوشش بیمه پایه و تکمیلی برای تمام ۱۰۷ نوع بیماری به افراد تحت پوشش هر نوع بیمه پایه اعم از بیمه سلامت شامل روستاییان، کارکنان دولت، سایر اقشار، بیمه ایرانیان، بیمه سلامت همگانی، تأمین اجتماعی، بیمه نیروهای مسلح و سایر بیمه ها پرداخت می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان