رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است، گفت: آنها جایگاه رهبری را مورد هدف قرار داده اند لذا تبیین جایگاه ایشان در شرایط فعلی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر با تاکید بر ضرورت پاسداشت ایام الله در جامعه اظهار کرد: پاسداشت ایامی که نقش شگرفی در جامعه و زندگی مردم داشته ضروری است تا مردم متوجه ایام الله های مختلف شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تبیین حقایق انقلاب اسلامی در دهه فجر بیان کرد: هنوز برخی از افراد جامعه حقایق و کارکردهای انقلاب اسلامی را نمی دانند یا به آن توجه نمی کنند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ارزش های دینی و اسلامی زیر سوال رفت، تصریح کرد: تفاوت فتنه اخیر با فتنه ۸۸ این بود که آشوبگران امسال به ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام پایبندی نداشتند و اصلاً مطالبه گر نبودند و با تفکر مارکسیستی دین و رهبری را مورد هدف قرار دادند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم عنوان کرد: امام خمینی از طریق مبانی دینی و با اعتقاد عملی به تکیه بر ظرفیت های داخلی در حوزه های مختلف کشور تحول ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است، افزود: آنها جایگاه رهبری را مورد هدف قرار داده اند لذا تبیین جایگاه رهبری و شخصیت علمی، سیاسی، معنوی و اخلاقی وی در شرایط فعلی ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم طی یک سال اخیر بیان کرد: بیش از ۱۱ کار اساسی و خوب در دولت سیزدهم انجام شده که باید برای مردم بیان شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای شاد و بانشاط در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: از این فضای شاد برای بیان اهداف انقلاب و کارکردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان تبیین کارکردهای انقلاب اسلامی و رهبری را جهاد دانست و افزود: باید برای حفظ جبهه خودی و حتی انقلابیونی که احتمال ریزش دارند در مسیر انقلاب تلاش کنیم تا از پیامدهای سو این ریزش ها در امان بمانیم.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب اسلامی گفت: باید با برنامه ریزی درست جلوی تحرکات خصمانه بایستیم و نسل جوان جامعه را با ارزش های دینی و انقلابی مأنوس کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان