رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان طی پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات میلیون ها مسلمان در جهان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در گیلان طی پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات میلیون ها مسلمان در جهان را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

این اولین بار نیست که قرآن کریم، دین اسلام و مقدسات میلیون ها مسلمان در کشورهای غربی به ویژه سوئد مورد اهانت قرار می گیرد و خاطر بشر از این بی شرمی ها رنجیده است.

این گونه کینه توزی ها و اهانت ها که باعث جریحه دار شدن احساسات میلیون ها مسلمان و موحدان و باورمندان به کتب الهی شده و هر بار با مفهوم آزادی بیان توجیه می شود بدون شک نشانه ضعف و استیصال هرچه بیشتر دشمنانِ زبون در برابر عظمت و نورانیت کتاب الهی است و راه به جایی نخواهد برد و همانطور که خداوند متعال در کتاب الهی وعده داده، عقوبت این اهانت ها و هتاکی ها در انتظار اهانت کنندگان خواهد بود.

امروز چه بخواهند و چه نخواهند حرکتی عمیق و ریشه دار در دنیای اسلام آغاز شده و همین حرکت است که منجر به عزت و حیات دوباره امت اسلامی شده و خواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت قاطع این اهانت ها و هتاکی ها، امید دارم که مؤمنان و مسلمانان از همه ظرفیت های قانونی برای محکومیت این گونه نفرت پراکنی ها استفاده کرده و با واکنش مناسب و گسترده همه آزادی خواهان جهان از تکرار این نوع اقدامات رذیلانه جلوگیری شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان