سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز پنجشنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان این بازی گفت: می خواهم این برد بزرگ را به تیمم و هواداران تقدیم کنم. امیدوارم حضور آنها در بازی های بعد در ورزشگاه حضور داشته باشند. هواداران مهمترین قسمت بازی امروز برای من بودند.

سرمربی استقلال ادامه داد: تیم ما خیلی خوب بازی می کرد و خوب موقعیت می ساخت. قضاوت داور در چند صحنه خوب نبود. قابل باور نبود؛ باید یک کارت قرمز به بازیکن ملوان می داد چون ارسلان مطهری را زد و با دروازه بان تک به تک بود. نمی فهمم چرا کارت قرمز نداد. به تیم گفتم عصبی نشوید و تمرکز داشته باشید.

ساپینتو تاکید کرد: بازیکنانم بازی کردند و گل زدند و از مسابقه لذت بردند. بازیکنان لایق این بودند. در مسابقات دیگر نتوانستیم آنطور که لایق هستیم نتیجه بگیریم. امروز به پیروزی بازگشتیم. به تیم و بازیکنانم افتخار می کنم.

وی در خصوص تاثیر این برد برای کسب عنوان قهرمانی و خوشبینی هواداران یادآور شد: ما سخت کار می کنیم. دنبال برد در هر بازی هستیم. قبلا هم گفته ام به نظرم تا الان ۱۰ - ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از ما گرفته اند. اگر این اشتباهات نبود الان صدر بودیم. همیشه نشان می دهیم کیفیت خوبی داریم ولی نمی توانیم تنهایی پیروز شویم.

سرمربی استقلال افزود: در بازی قبل لایق باخت نبودیم. جنگیدیم. مقابل همه جنگیدیم. به این باور رسیدیم می توانیم بهتر بشویم و تا آخرش هم می جنگیم.

ساپینتو درباره عملکرد خوب سیلوا و چشمی در قلب خط دفاعی گفت: مرادمند مصدوم است و عارف غلامی هم در حال بازگشت است. امیدوارم سریع برگردند چون به همه آنها نیاز دارم. همه بازیکنان شانس دارند که بازی کنند. تا الان فقط فکر کنم سینا بازی نکرده است. در زمان مناسب به او هم میدان می دهم. دوست دارم همه بازیکنانم را داشته باشم.

وی ادامه داد: روزبه می تواند در دو پست برای ما بازی کند. بیشتر مواقع در پست ۶ است. در خط دفاعی هم خوب است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه چرا امروز به او بازی نرسید، گفت: گاهی سجاد تعویض می شود گاهی آرمان و رضا. هر بازی مشخصات خودش را دارد. بعضی بازی ها به سجاد بازی می رسد و یا نفرات دیگر. همیشه دنبال این بودم که در بهترین زمان بهترین بازیکنان را به زمین بفرستم. نمی توانم همه را به زمین بفرستم. دوست دارم با همه تیم عادل و منصف باشم. از همه آنها راضی هستم. آنها حرفه ای هستند. باید با این نتایج ادامه بدهیم و جلو برویم.

ساپینتو در خصوص عملکرد سعید مهری که امروز قابل توجه بود، خاطرنشان کرد: از سعید بازی خوبی شاهد بودیم. شانس زیادی برای بازی نداشته است. شاید بعضی از هواداران به این بازیکن آنطور که باید ارزش ندادند و با او منصف نبودند. با آرش رضاوند هم همینطور. بعضی از افراد ولی برای من بازیکنان خیلی خیلی خوبی هستند. من مربی هستم و مسئول تصمیماتم هستم. می گویم چه کسی خوب است و چه کسی بد است. برای من این دو بازیکن اهمیت زیادی دارند و اگر اینطور باشند همیشه بازی می کنند.

وی ادامه داد: آنها را تعویض نکردم چون می شناسمشان و به آنها اعتماد دارم. هافبک های خیلی خوبی دارم؛ امید و مهدی پور هم هستند ولی با زمان بهتر خواهند شد. هافبک های خوبی دارم ولی متاسفانه بعضی وقتها یکی بازی می کند. سعی می کنم به همه انگیزه بدهم.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط محمد محبی و مصدومیت این بازیکن گفت: محبی چند هفته است که درد کمر دارد. ماه آخر برای ما خیلی از نظر مصدومیت سخت گذشته است. زمین های چمن سفت بوده و مصدومان زیادی داشتیم. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم. هفته بعد هم مهدی پور به صد درصد خود می رسد. شاید مرادمند هفته بعد هم نرسد. سیدحسین حسینی هم آسیب دیده است و سعی می کنیم هفته بعد او را برگردانیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان