سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز پنجشنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

مازیار زارع سرمربی ملوان در پایان این بازی گفت: جا دارد از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت بد عذرخواهی کنم. باید جبران کنیم. در نیمه اول استقلال دو فرصت داشت و هر دو فرصت به گل تبدیل شد. به یک شکل گل خوردیم. در نیمه دوم خواستیم آن بخش را ترمیم کنیم ولی گل سوم را به همان شکل دریافت کردیم. جلوی استقلال با این همه بازیکن وقتی اشتباه کنید معلوم است به گل های بیشتر می رسند. باید جبران کنیم و بازی ها هنوز ادامه دارد.

وی در خصوص عملکرد سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه افزود: به داور مسابقه احترام می گذارم. اگر ایراد نگیریم بهتر است. بازی های استقلال و پرسپولیس را که در تهران برگزار می شود را به سیدعلی می دهند. او در تهران یا کرج زندگی می کند. به هر حال اعتراض ممکن است برای هر مربی پیش بیاید.

سرمربی ملوان درباره اینکه آیا بازیکنی داشت که مشکل گل خوردن تیمش را رفع کند، تاکید کرد: ما تغییر سیستم دادیم ولی بازهم از آنطرف گل خوردیم. بازیکنان لیگ برتری داریم ولی جلوی استقلال و پرسپولیس در آزادی باید اشتباه حداقلی داشته باشید. تعویض کردیم و تغییر سیستم دادیم ولی بازهم به همان شکل گل خوردیم.

زارع در خصوص صحنه مشکوک نیمه اول که به نظر می رسید توپ از خط دروازه استقلال عبور کرده است، گفت: این صحنه مشکوک نیمه اول را ندیدم. نمی توانم نظر بدهم.

سرمربی ملوان درباره اینکه مشکل تیمش این است که هجومی بازی می کند و گل می خورد، تاکید کرد: ۸۰ - ۹۰ درصد بازیکنان ما در استادیوم آزادی بازی نکرده بودند. فوتبال باید برای فوتبال بازی کردن باشد. دوست ندارم بازی را ببندم. دوست دارم تیمم بازی کند ولی این تاوان هم دارد. نگران نیستم. امروز تماشاگران استقلال راضی بودند و هواداران ما ناراحت. بعضی از بازی ها را ما برده ایم.ضد فوتبال بازی نمی کنیم و باید نتیجه ام همراهش باشد.

زارع در خصوص ناراحتی پژمان نوری مدیر باشگاه و عدم حمایت از او اظهار کرد: فقط اشکان پوررشید دارد حمایت می کند. هیچکس دیگری را ندیدم که حمایت کند. سئوال شما را هم باید آقاپژمان جواب بدهد نه من.

وی درباره احتمال بازگشت نوری به کارش گفت: یکسری صحبت ها شده است. باید مسئولان کمک کنند. تنهایی سخت است. آدمی نیستم که این صحبتها را کنم و ضعف تیمم را نشان بدهد ولی امروز تفاوت قیمتی دو تیم قابل مقایسه نبود. نوش جان بازیکنان استقلال ولی باید برای تیم های ریشه دار شهرستان مثل ملوان هم بودجه ای در نظر گرفته بشود. ما تک و تنها هستیم. بهانه ای برای باخت امروز نمی آورم. این مسائل تاثیرگذار است. آقاپژمان هم تحت فشار است و خواسته هایی دارد.

سرمربی ملوان در پایان اظهار امیدواری کرد هواداران فوتبال هم زن و هم مرد با حضور در ورزشگاه ها از تماشای مسابقات لذت ببرند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان