رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب برای آحاد جامعه تبیین شود، گفت: راه پیروزی بر دشمنان، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد ظهر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان به نقش بی بدیل رسانه ها در آگاهی بخشی عمومی مردم جامعه اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب و عملکرد دولت برای آحاد جامعه تبیین شود.

وی راه پیروزی بر دشمنان را تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی عنوان کرد و افزود: در همین راستا رمز موفقیت دولت سیزدهم نیز در روند ارائه خدمت به عموم ملت و انعکاس حقیقی و دلسوزانه عملکردها و تلاش های مسئولان است.

عباسی تاکید کرد: هرگونه شبهه افکنی یا کم کاری در روند ایفای رسالت های رسانه ای، میدان را برای جولان هجمه های تبلیغاتی دشمنان باز و در روند ارائه خدمت صادقانه به مردم خلل ایجاد می کند.

دکتر عباسی تاکید کرد: مقابله با این هجمه های سنگین مستلزم تعامل و همدلی بر مبنای درک بهینه از شرایط اجتماعی ست.

استاندار گیلان بر لزوم بهره گیری بهینه از ظرفیت شورای روابط عمومی استان اشاره کرد و ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی و دست اندرکاران رسانه ای دارای پتانسیل های فراوانی هستند که می توان با وحدت و همدلی از ظرفیت و تخصص این افراد در راستای بیان دستاوردها بهره برد.

وی بر ساماندهی رسانه های بدون مجوز در استان تاکید کرد و اضافه کرد: صدور مجوز قانونی، نخستین گام در جهت ساماندهی این دسته از رسانه هاست که می تواند از روند بروز شبهه و بدبینی در افکار عمومی جلوگیری کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان