ملوان بندرانزلی نماینده گیلان درهفته هفدهم لیگ برتر اسیر نام و بازیکنان و تیم رقیب شد و با چهار گل مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نخستین بازی هفته هفدهم لیگ برتر ایران در حالی بین استقلال و ملوان در استادیوم آزادی برگزار شد که ملوانان امیدوار به حفظ روند رو به جلو در لیگ برتر بودند. 

 ۲ تیم در حالی بازی را آغاز کردند که ملوان پس از چند هفته خوب به استقلالی رسیده بود که به دنبال خروج از بحران و ناکامی های اخیرش بود. 

بازی روند متعادلی داشت و هر ۲ تیم حمله های نصف و نیمه ای رو دروازه های یکدیگر داشتند.
 

در همان ابتدای کار ملوان یک موقعیت بسیار خطرناک را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و همین می توانست باعث فروریختن دروازه استقلالی ها شود که با حضور به موقع روزبه چشمی توپ از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

گل اول استقلال به ملوان (گل به خودی پدرام قاضی پور) در حالی رقم خورد که بازیکن خط دفاعی ملوان به سادگی اجازه نفوذ به مهاجم استقلال را داد و با دقتی تمام خط دفاعی و دروازه بان ملوان تسلیم شدند و دروازه ملوان باز شد.

همینطور که در تصویر بالا کاملا واضح است بازیکن ملوان یعنی پدرام قاضی پور با بی دقت مهاجم استقلال را در محوطه جریمه سرنگون می کند و اگر هم گل به خودی وارد دروازه ملوان نمی کرد حتما با جریمه پنالتی توسط سید علی تیم ملوان جریمه می شد، البته از بی دقتی در خروج ایمان صادقی دروازه بان باتجربه ملوان نمی توان گذشت کرد.

گل دوم استقلال هم روی اشتباه خط دفاعی به خصوص مدافع راست ملوان و در ادامه نظاره گری و بی انگیزگی بازیکنان در دفاع باعث شد به راحتی بازیکن استقلال صاحب توپ شد و با یک بغل پا توپ را به تور دروازه ملوان چسباند.

اما گل سوم استقلال هم به ملوان کپی شده از گل اول و دوم بود و از همان نقاط ضعف قبلی ملوانان استقلال تهران به گل رسید. 

به طوری که اگر یکی از چهار بازیکن ملوان مدافعین و دروازه وظیفه شان را به درستی انجام می دادند و نظاره گر نبودند ملوان در این صحنه دروازه اش باز نمی شد.

ملوانان بعد از دریافت گل سوم علی رغم شایستگی هایشان انگیزه های خودشان را از دست دادند و برای بار چهارم هم دروازه شان از سمت راست خط دفاعی روی یک ارسال از ضربه ایستگاهی و ضربه سر روزبه چشمی بدون هیچگونه مزاحمی در خط دفاعی وارد دروازه ملوان شد. 

این بازی کلکسیونی از اشتباهات تکراری بازیکنان خط دفاعی و دروازه بان ملوان بود که اگر طرفدار ملوان بودید و سی دقیقه اول بازی را نظاره گر بودید هرگز چنین نتیجه برای شما قابل تصور نبود و حتی شانس زیادی برای پیروزی ملوان در این دیدار متصور بودید. 

اما کم تجربگی بازیکنان ملوان نشان داد که ملوان علی رغم شایستگی بالایی که دارد و تا اینجای لیگ برتر توانسته نتایج قابل توجهی کسب کند اما از فقدان چند بازیکن با تجربه در تیم رنج می برد و به راحتی اسیر نام تیم و بازیکنان رقیب می شود و پس از گل دیگر روحیه ای برای بازگشت به بازی ندارند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان