معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه ساخت پل غیرهمسطح گیل لاهیجان از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه ها در سال ۱۳۹۸ به کارفرمای دیگری واگذار شد، گفت: این ...

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم لاهیجان تسریع در ساخت پل تقاطع غیرهمسطح است، اظهار کرد: ساخت این پل از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه ها در سال ۱۳۹۸ به کارفرمای دیگری واگذار شد. 

احمد آقایی با بیان اینکه با اهمال و سستی کارفرما و پیمانکار هنوز هم ساخت پل به پایان نرسیده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است، گفت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان و در راستای صیانت از حقوق شهروندی، دادستان شهرستان لاهیجان در این مسأله ورود کرده است. 

وی با اشاره به بازدید مسؤولین قضایی از آخرین وضعیت این پل غیرهمسطح افزود: امروز دومین بازدید مسؤولین قضایی استان از این پل انجام شده و کارفرما و پیمانکار مکلف شدند تا هر چه سریعتر مراحل ساخت آن را به پایان برسانند. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه ساخت این پل موجب کاهش بار ترافیکی شهرستان و عبور و مرور راحت تر از غرب به شرق استان می شود، بیان کرد: تامین اعتبار هزینه ساخت آن از محل سفر ریاست جمهوری تامین شده و مصالح مورد نیاز نیز در اختیار پیمانکار قرار گرفته است. 

آقایی با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت پل ۴۰ میلیارد تومان بوده و اکنون بعد از گذشت چند سال به اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: این اهمال موجب خسارت به بیت المال شده و دستگاه قضایی در این خصوص با مقصرین برخورد خواهد کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان