مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز گذشته در گیلان گفت: بر اساس آمار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان گاز مصرف شده که نسبت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف گاز در استان گیلان در هفته های گذشته با افزایش مواجه بوده است، اظهار کرد: در چند هفته گذشته شاهد سرمای شدید در استان گیلان بودیم که همین امر موجب به افزایش چندین برابری گاز در این استان شود. 

وی با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز گذشته در گیلان افزود: بر اساس آمار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان گاز مصرف شده که نسبت به روز گذشته افزایش با افزایش بیش از دو درصدی مواجه بودیم. 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان یکی از دلایل افزایش مصرف گاز را برودت هوا و عدم صرفه جویی در مصرف گاز دانست و گفت: در هفته گذشته و به دلیل افزایش شوید دما و در نتیجه افزایش مصرف گاز مجبور به قطع گاز بخش صنعتی و تعطیلی واحدهای سی ان جی در گیلان شدیم. 

نیکویی با اشاره به پویش هر «خانه یک اتاق گرم» بیان کرد: مردم در تدوام پایداری انرژی سهم و نقش کم نظیری دارند و باید در این عرصه مشارکت ویژه داشته باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان