رشت- امام جمعه رشت به بیداری امت اسلامی و خیزش سراسری مسلمانان در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: اینگونه خیزش ها در طول تاریخ نبوده و این برای استکبار و دشمنان مسلمانان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اهمیت شکرگزاری انسان ها اظهار کرد: بندگان خدا باید به طور دائم شکرگزار خداوند بزرگ باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ۱۲ بهمن ماه سالروز ولادت با سعات امام جواد (ع) و بازگشت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: هرچه از قدمت انقلاب اسلامی می گذرد ایران اسلامی مقتدرتر شده و منجر به عقب نشینی دشمنان خواهد شد.

آیت الله فلاحتی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد توسط فرد اسلام ستیز ادامه داد: این حرکات نابخردانه و هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم قبلاً هم سابقه داشته است اما اسلام روز به روز به سمت توسعه و پیشرفت می رود و توسعه اسلام خواهی در میان ملل کاملاً ملموس و آشکار است.

امام جمعه رشت به بیداری امت اسلامی و خیزش سراسری مسلمانان در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: اینگونه خیزش ها در طول تاریخ نبوده و این برای استکبار و دشمنان مسلمانان قابل پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: دشمنان در دنیای امروز برای مبارزه با اسلام خواهی و عقب نشینی مسلمانان در دنیا به ترویج اباحه گری، شهوت پرستی، بت پرستی و ایجاد مراکزی که زمینه انحطاط انسان را فراهم می کند می پردازند تا مردم را از مرز و بوم ملی و دینی دور کنند.

فلاحتی قرآن را کتاب راز و رمز مسلمانان و زندگی و سعادت مسلمانان عنوان کرد و افزود: دشمنان با این هتاکی ها می خواهند واکنش مسلمانان را ببینند که آیا نسبت به عقایدشان سست می شوند یا برای اعتقاداتشان ارزش قائل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید نسبت به این هتاکی ها و هتک حرمت ها به آرمان های الهی زود واکنش نشان دهند و مقابل هتک حرمت ها بایستند اضافه کرد: ما در برابر اعتقاداتمان قرآن و اهل بیت و اسلام است و باید در برابر جبهه کفر بایستیم.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان و ایرانیان امروز بعد از نماز جمعه تو دهنی محکمی به قدرت های پوشالی جهانی خواهند زد ادامه داد: آمریکایی ها طالب جنگ و نفاق در دنیا هستند افرادی که طالب سازش با آمریکا بودند به این گفته کلینتون توجه کنند که اخیراً در مصاحبه مطبوعاتی گفته «آمریکا در ۱۱ سال، ۳۷ میلیون آواره به جای گذاشته است» و این چهره آمریکاست.

فلاحتی تاکید کرد: آمریکایی ها همه جا جز ویرانی چیزی از خود بر جای نمی گذارند و چیزی جز جرم و جنایت برای بشریت به ارمغان نمی آورند و امروز دم از حقوق زنان می زنند در حالی که بسیاری از ان ۳۷ میلیون آواره، زن و کودک بودند و چیزی جز ذلت برای بشریت نداشتند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان