آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش حجم صادرات از مرز این شهرستان بر توسعه زیرساختها و تجهیزات تاکید کرد و گفت: باید شرایط را آماده و کارها به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با توصیه به حضور به موقع در جلسات اظهار داشت: نظم یکی از اصول اساسی امور اداری است و که همه موظف به رعایت آن و حضور به موقع در جلسات هستیم.

فرماندار آستارا با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندرکاران گمرک آستارا و پایانه مرزی این شهرستان افزود: حجم صادرات در آستارا به جایی رسیده که اکنون نیازمند توسعه هستیم و قطعاً در مواردی هم که نیاز به توسعه دارد جدی تر ورود می کنیم.

رضایی پور به حضور مسئولان در رابطه با مسائل اخیر گمرک آستارا و قول مساعدت و پیگیری مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: حل بخشی از این مباحث نیازمند توسعه زیرساختها است و باید ازظرفیت ریلی استفاده و از واگنهایی که در حال برگشت از کشورهای آذربایجان و روسیه خالی هستند از ظرفیت واگنهای کانتینربر برای صادرات استفاده شود که مهم نیز با پیگیری صورت می گیرد.

فرماندار آستارا به اتفاق روز گذشته در سفارت آذربایجان در تهران اشاره کرد و افزود: این حادثه که دلایلی شخصی داشته و با درایت مسئولان وزارت امور خارجه و رایزنیهایی که انجام خواهند داد ارتباط بین دوتا ملت تقویت می کنیم.

فرماندار آستارا با تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب خواستار هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم های این دهه و فعال تر شدن کمیته ها شد و افزود: در ایام دهه فجر جشنها جدی گرفته شده و برنامه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی نشاط آور در سرلوحه برنامه ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شرکت در این مراسم و حضور ما در این عرصه سبب می شود برنامه ریزی دشمن عقب بیفتد و نقشه های آنها نقش بر آب شود.

رضایی پور با قدردانی از نیروهای سپاه، بسیج و مرزبانی در زمینه انسداد مرز آستارا تصریح کرد: انسداد مرزی جزو اولویت های اصلی بود که ما در بحث تامین اعتبار مشکل داشتیم که در این بحث ورود کردند که باز پیگیری جدی ارگان های مربوطه را می طلبد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان