رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه ادامه روش فعلی در بحث شیرابه زباله نتیجه بخش نیست، گفت: باید به دنبال روشی باشیم که با نصف این هزینه ها کار اثرگذار انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی سنگری ظهر شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر رشت پیرامون بررسی معضلات شهری با اشاره به وعده مسئولان مبنی بر اینکه وردی زباله پسماند سراوان تا پایان سال ۱۴۰۱ بسته شود گفت: همه مسئولان شهری و استانی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه ادامه روش فعلی در بحث شیرابه زباله نتیجه بخش نیست افزود: این روش ها فقط هزینه بردار است و باید به دنبال افراد و روشی باشیم که با نصف این هزینه ها کار اثربخش انجام می دهند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان باید از لندفیل شمال بازدید و وضعیت را از نزدیک بررسی کند، بیان کرد: ما به مردم قول داده ایم و باید برای حل این مشکلات تمام توان خود را به کار گیریم.

احمدی سنگری با اشاره به مکاتبات خود با وزیر نیرو مبنی بر تسریع روند ساماندهی زرجوب و گوهررود بیان کرد: قرار بود بهمن ماه امسال کار ساماندهی این دو رودخانه با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان آعاز شود و طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد که پیمانکار پروژه قصد دارد کار را آغاز می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان