نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه دولت به تعیین مکانی جدید برای لندفیل زباله تاکید دارد، گفت: دولت تاکید دارد تا مکانی جدید برای لندفیل سراوان تعریف کند و برای تحقق این مهم باید تمامی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی ظهر امروز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار کرد: این گونه نشست ها نشانه دلسوزی و اهمیت مباحث شهری برای اعضای شورای شهر است و از نطق های انجام شده پیرامون مباحث مختلف شهری توسط اعضای شورا استفاده کردم و یقینا برقراری چنین جلساتی در رفع مشکلات بسیار تاثیرگذار است. 

وی با بیان اینکه یقینا در چنین جلساتی از مباحثی همانند کم کاری های برخی از دستگاه ها در روند اجرای پروژه ها مطلع می شویم، افزود: دولت تاکید دارد تا مکانی جدید برای لندفیل سراوان تعریف کند و برای تحقق این مهم باید تمامی دستگاه ها همراهی کنند و در حوزه ساماندهی رودخانه های رشت نیز برنامه هایی در دست انجام است. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید به تعامل هر چه بیشتر نمایندگان پارلمان ملی و محلی بیان کرد: این جلسات را هر ماه برگزار کنیم تا توسعه همه جانبه شهر رقم بخورد و از ریاست شورای رشت بابت برگزاری این جلسه قدردانی با هدف تسریع در رفع مشکلات شهر قدردانی می کنم. 

کارشکنی برخی از دستگاه ها در موضوع ساخت وساز در زمین های نسقی رشت
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس نیز با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلساتی نیازمند چندین ساعت وقت است، اظهار کرد: از نگاه خوب مجموعه شورا پیرامون برگزاری چنین جلساتی تشکر می کنم و هر زمان که نیاز باشد حتما در جلسات شورا حضور پیدا می کنم. 

وی به موضوع ساخت و ساز در زمین های نسقی در رشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از دستگاه ها در این باره کارشکنی می کنند و در این باره مکاتباتی انجام داده ام و بر اساس مکاتبات انجام شده موضوع ساخت و ساز در زمین های نسقی باید سریعا اجرایی شود. 

کوچکی نژاد با بیان اینکه در برخی از املاک نسقی سالهاست که ساکنین به واسطه فقدان امتیازاتی همچون آب و گاز و غیره با مشکلات فراوانی مواجه هستند، افزود: در مواردی شاهد استفاده غیرقانونی از امتیازات و یا استفاده از کپسول گاز و غیره هستیم که در کنار خطرات احتمالی، هزینه های فراوانی را نیز به شهروندان تحمیل می کند.

مطرح کردن اختلافات داخلی به بیرون صحیح نیست
سید علی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس نیز با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلساتی و طرح موضوعات در رفع مشکلات بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: مردم رشت از نمایندگان مجلس و شورا مطالبات مشترک دارند و به نوبه خودم از ریاست شورای رشت به منظور برگزاری این جلسه تشکر می کنم. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: توصیه ما این است که مدیریت شهری رشت و دیگر دستگاه ها با هم تعامل داشته باشند و این می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و اگر بتوانیم مدیران اجرایی استان را در کنار یکدیگر داشته باشیم یقینا بسیاری از مشکلات برطرف می شود. 

آقازاده با تاکید به اینکه بسیاری از مباحث مطرح شده در این جلسه با تعامل بیشتر با دستگاه ها برطرف می شود، گفت: نمایندگان مجلس می توانند این تعاملات را رقم بزنند و در این دوره با توجه به اینکه ما بین نمایندگان مردم رشت در مجلس وحدت نظر بیشتری وجود دارد یقینا اتفاقات بهتری نیز رقم می خورد. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاضلاب شهر رشت یکی از مباحث بحرانی بود، بیان کرد: درباره فاضلاب رشت با تعاملات انجام شده و ورود وزیر مربوطه اتفاقات خوبی در دست انجام است و تاکید دارم اگر ما بین اعضای شورا اختلافاتی وجود دارد، باید درون مجموعه مطرح شود و مطرح کردن اختلافات به بیرون صحیح نیست. 

آقازاده با تاکید به اینکه در چنین جلساتی زمینه ها برای اقدامات بهتر فراهم می شود، افزود: نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در کنار شورا هستند و برای بهبود وضعیت نیازمند همراهی استاندار و دیگر دستگاه ها نیز هستیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان