به گفته مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری های قابل توجهی به زودی در مجتمع بندری انزلی و چمخاله و در راستایارتقای مجتمع بندری انزلی و چمخاله در دستور کار سازمان بنادر و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حسین یدالهی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص سرمایه گذاری در بنادر تجاری و گردشگری، مجتمع بندری انزلی و چمخاله را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: در راستای وظایفی که دولت به عهده وزارت خانه ها گذاشته فازهای توسعه ای در این زمینه برنامه ریزی شده و همکاری های مناسبی بین دستگاه ها شکل گرفته است. 

وی با بیان اینکه بندرانزلی به لحاظ فضای عملیاتی و توسعه حمل ونقل دریایی و بندری از بنادر پیشرو در کشور است، گفت: طی سال های اخیر در راستای هم افزایی با نهادها، فضای گردشگری بندرانزلی و چمخاله و سرمایه گذاری قابل توجهی در این بنادر شکل گرفت که تلاش می شود از فضاهای موجود برای ارتقای این بنادر استفاده شود. 

به گفته مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت سرمایه گذار در این بنادر مذاکرات نهایی را انجام داده و امیدواریم طی ماه های آتی بتوانیم قرارداد گردشگری با نگاه دریا محور را شکل دهیم.

یداللهی با بیان اینکه مجتمع بندری انزلی نیز متناسب با تغییرات استراتژیکی و تغییر رویکرد زیرساخت هایی با نگاه سرمایه گذاری بلند مدت ایجاد کرد، افزود: تلاش بنادر طی دهه اخیر احداث سیلوهای مناسب توسط بخش خصوصی برای غلات بود که در بندرانزلی شاهد تحقق این موضوع هستیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان