قلعه تاریخی صلصال مرمت می شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۴:۰۸ چاپ کد خبر: 181141
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ساماندهی و بهره برداری از قلعه تاریخی صلصال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر مرمت و محوطه سازی این مجموعه، با همکاری شهرداری شهر لیسار در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، ولی جهانی در جریان بازدید از قلعه باستانی صلصال تالش به همراه رئیس کل دادگستری و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار کرد: هدف از بازدید این قلعه، ساماندهی و بهره برداری از قلعه تاریخی صلصال در آینده نزدیک است.

وی با تأکید بر تأمین امکانات رفاهی در قلعه افزود: در این بازدید بیان شد شهرداری شهر لیسار به عنوان بهره بردار موظف است ظرف مدت دو ماه کلیه امکانات رفاهی را در محدوده قلعه، جهت رفاه گردشگران فراهم کنند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، دستگاه های اجرایی استان مانند منابع طبیعی، ثبت اسناد، آب منطقه ای موظف هستند همکاری های لازم را با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان جهت ساماندهی این اثر به عمل آورند.

به گفته جهانی، در حال حاضر مرمت و محوطه سازی این مجموعه، با همکاری شهرداری شهر لیسار در دستور کار اداره کل قرار دارد که مرمت آن توسط پیمانکار آغاز شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان