شفت- معاون فرماندار شفت با اشاره به برخورد جدی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان گفت: نصب برچسب قیمت در تمام واحدهای صنفی و ارائه فاکتور لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شفت اظهار کرد: در راستای مقابله با گرانفروشی، فعالیت بیشتر دستگاه های نظارتی در عرصه یکسان سازی قیمت کالاها در این شهرستان ضرورت دارد.

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است، افزود: این اقدامات در راستای بهبود شرایط کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

فیض بخش تاکید کرد: نظارت و بازرسی مستمر از بازار و فعال شدن اکیپ های گشت مشترک در راستای برخورد با متخلفین با حفظ حرمت کسبه ضروری است.

معاون فرماندار شفت بر برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: نصب برچسب قیمت در تمامی واحدهای صنفی و ارائه فاکتور از ضروریات اصناف است که باید بطور دقیق از سوی بازرسان صمت و اتاق اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای تنظیم بازار تمامی دستگاه های ذیربط باید توان خود را برای نظارت دقیق و مسئولانه بر بازار گسترش دهند و دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم عرضه براساس ظرفیت قانونی با اینگونه افراد متخلف که سبد مصرفی خانوارها را نشانه گرفته اند برخورد کنند.

فیض بخش با تاکید بر اینکه در ماه گذشته ۳ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، گفت :۳۲۰ اخطاریه نیز به برخی از صنف های متخلف داده شده است که این امر به دلیل این است که مردم کمتر دچار آسیب شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان