فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: آشنایی جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر یکشنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این موضوع باید در اولویت کاری همه مدیران قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به جهاد تبیین در این ایام توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: باید برنامه ریزی صحیح و مسئولانه با فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر تلاش شود و زمینه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر فراهم شود.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه ارزشهای انقلاب اسلامی به قشر نوجوان و جوان در این ایام شناسانده شود، ادامه داد: دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام در داخل و خارج کشور است.

فکور بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل رسانه ها در اطلاع رسانی اخبار و دستاوردهای انقلاب به مردم اشاره کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه علی الخصوص خدماتی به صورت ویژه نسبت به اطلاع رسانی عملکردها اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال رسالت دستگاه های مختلف را متفاوت تر از سال گذشته عنوان کرد و افزود: باید از فرصت این ایام برای بازسازی انسجام اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

فرماندار فومن تاکید کرد: برپایی جشن های دهه فجر در نقاط مختلف این شهرستان و ایجاد فضاهای شهری نشاط آفرین و با رعایت شئونات اسلامی باشکوهتر و خاص تر از سال های گذشته برگزار شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان