استاندار گیلان با بیان اینکه میزان تولید و مصرف باید به اعتدال برسد، گفت: نظم بخشی و ساماندهی تولید و مصرف به ثبات قیمت ها در بازار کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: کنترل بازار از مهم ترین بخش ها است و باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی با تاکید بر برقراری ارتباط و هماهنگی عرضه و تقاضا در بازار افزود: هماهنگی و ارتباط گیری عرضه و تقاضا منجر به اعتدال بخشی در بازار می شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه میزان تولید و مصرف باید به اعتدال برسد، گفت: نظم بخشی و ساماندهی تولید و مصرف به ثبات قیمت ها در بازار کمک می کند. 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر حمایت ویژه از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات این حوزه راهبردی بیان کرد: نظارت سیر عبوری محصولات از مبدا تا مقصد به جد پیگیری شود. 

عباسی با بیان اینکه نشاط اجتماعی در نتیجه رفاه اقتصادی و معیشتی است، افزود: همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان در راستای جلب رضایتمندی عمومی تلاش کنند. 

وی با تاکید بر سامان بخشی وضعیت آرد و نان گفت: در کنار ارج نهادن به موضوع کمیت آرد و نان، کیفیت آن هم مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار گیلان با اشاره به عرضه بخش قابل توجهی از برنج تولیدی استان بیان کرد: حمایت از کشاورزان و بازاریان در اولویت کار دولت سیزدهم است. 

عباسی با تاکید بر تامین مایحتاج اولیه مردم بویژه گوشت قرمز و مرغ افزود: تأمین کالاهای اساسی بویژه مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب در استان و عرضه مطلوب به مردم بسیار اهمیت دارد. 

وی با تاکید بر سرکشی از نانوایی های شهرستان ها توسط فرمانداران گفت: در صورت بازدیدهای سرزده و مشاهده هر گونه تخلف در نانوایی های شهرستان ها، شخص فرماندار باید پاسخگو باشد. 

استاندار گیلان با تبریک دهه مبارک فجر و تقارن ارزشمند آن با ماه پرفضیلت رجب تصریح کرد: مقدمات برپایی جشن باشکوه انقلاب اسلامی در گیلان و بیان عملکرد نظام اسلامی و دولت مردمی و انقلابی به گونه فراهم شود تا مردم از حلاوت این ایام معنوی و شکوهمند بهره مند شوند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان