نماینده ولی فقیه در استان گیلان از سایت زباله سراوان بازدید و آخرین روند ساماندهی پسماند سراوان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از وضعیت پسماند سراوان رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حل معضل بیش از ۳۰ ساله پسماند سراوان باید در سریعترین زمان ممکن پایان یابد، اظهار کرد: مشکل پسماند سراوان و آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود مهم ترین دغدغه من و سایر مدیران استانی و حتی کشوری است.

وی با تأکید بر تشریع در روند ساماندهی پسماند سراوان تصریح کرد: بنده در سال گذشته از منطقه سراوان بازدیدی داشتم و هدف اصلی از این بازدید بررسی میزان پیشرفت در راستای حل مشکلات است و با بررسی های به عمل آمده باید به این نکته اذعان کرد که در طول یکسال گذشته و در دولت فعلی کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با ابراز خرسندی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای ساماندهی پسماند سراوان افزود: برخی از کسانی که در این منطقه حضور دارند نیز اذعان کردند که اقدامات لازم در حال انجام است.

فلاحتی از ایجاد حوزچه ها را در راستای جمع آوری شیرابه های سراوان خبر داد و گفت: در حال حاضر تلاش شده تا پسماند در منطقه جمع آوری و جلوی ریزش آن را بگیرند و حوضچه هایی نیز احداث کرده اند تا شیرابه در آن جمع آوری و سپس تصفیه شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان