فومن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان اطلاع رسانی شود.

یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه مردم ولایتمدار و مکتب تشیع و خون پاک شهیدان بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرات فراوانی بر تحولات منطقه ای و جهانی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی داشته است که شناخت آن می تواند حقایق انقلاب را بیشتر نمایان کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه ویژگی های خاص الگوی رهبری امام راحل سبب تسهیل و پیشبرد انقلاب شده بود، ادامه داد: باید تبیین درستی نسبت به پیش از انقلاب و نظام طاغوت که بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید آگاهی سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که با یک انقلاب رسانه ای و برنامه های خلاقانه بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین به نسل نوجوان جوان اطلاع رسانی و منتقل کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی و مقابله با جنگ نرم وجود رسانه ها است، افزود: حضور رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمن و مبارزه با نقشه های شوم فرهنگی دشمنان از مهمترین کارهای اصحاب رسانه است و بر همین اساس رسانه ها می بایست در خط مقدم مبارزه حضور پر رنگ داشته باشند.

یوسف نیک انجام از برگزاری همایش استانی و شاخص تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان اطلاع رسانی شود.

نیک انجام با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: تشکیل کمیته های فرهنگی، هنری، رسانه ها و فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، برپایی کتابت و نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری همایش تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی، برگزاری شب شعر انقلاب، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، اجرای نمایش ویژه پیروزی انقلاب اسلامی، تهیه کلیپ و تولید محتوا در رسانه ها و فضای مجازی و تجلیل از جوان های انقلابی سال های اخیر بخشی از برنامه های ایام الله دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان