رشت- پوستر سومین جشنواره هنری و رسانه ای «حبیب» در منزل شهید مدافع حرم «حامد کوچک زاده» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره هنری و رسانه ای «حبیب» در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده اظهار کرد: شهدا مایه برکت، آرامش و امنیت جامعه هستند و یاد این عزیزان آرام بخش روح و روان است.

وی با تاکید بر قدرشناسی از زحمات خانواده شهدا و تکریم از این عزیزان، افزود: رونمایی از پوستر جشنواره حبیب در منزل شهید کوچکی نژاد منشأ خیر و برکت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن در ابعاد مختلف، اضافه کرد: جنگ رسانه ای و روایت ها بعد از ناکامی دشمن در تحریم ها، جنگ سخت و کینه توزی ها علیه نظام اسلامی، تعریف شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به قرارگیری در جنگ حق علیه باطل، بیان کرد: تقابل، پاسخگویی و پیشگامی در مقابل حملات پیچیده، ترکیبی و چندبعدی دشمن باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف و محور فکری جشنواره هنری و رسانه ای حبیب، افزود: جشنواره حبیب فرصت ارزشمندی برای صف آرایی تشکل های فرهنگی، مذهبی و رسانه ای مقابل دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نامگذاری عنوان حبیب برای جشنواره متأثر از تفکر فرهنگی، ارزشی و حماسی است، گفت: جهاد تبیین محور اصلی جشنواره هنری و رسانه ای حبیب قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهید کوچک زاده نمونه بارز مجری جهاد تبیین است، اضافه کرد: شهید کوچک زاده یکی از چهره های ماندگار رسانه ای گیلان است که در راستای تعالی فرهنگی و اعتقادی دغدغه مند بود.

وی با معرفی حاج ابوذر روحی به عنوان دبیر افتخاری جشنواره هنری و رسانه ای حبیب، افزود: سرود «سلام فرمانده» ابوذر روحی حرکت بزرگ جهاد تبیین بود که همانند خاری در چشم دشمنان شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان