رشت- دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به تجلیل از برترین های تولید ملی در سال جاری گفت: استان گیلان با توانمندی ها در حوزه تولید میزبان این دوره از جشنواره است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا داوودی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه نشست خبری رونمایی از پوستر جشنواره تولید ملی در گیلان اظهار کرد: تولید و اشتغال زیربنای توسعه و اقتصاد یک کشور است و باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی از برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبان استان گیلان خبر داد و افزود: گیلان با توجه به توانمندی های خوب در بخش تولید و اشتغال، میزبان چهارمین جشنواره تولید ملی خواهد بود.

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با بیان اینکه تبلیغات محور صنایع و واحدهای تولیدی قرار گیرد، گفت: مردم باید از محصولات تولیدی صنایع و واحدهای تولیدی با خبر باشند تا حمایت از تولید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

داوودی با اشاره به کیفیت خوب برخی تولیدات داخلی و هم ترازی با برندهای خارجی، بیان کرد: برخی برندها و تولیدات مطرح خارجی سود ناشی از تبلیغات گسترده خود را می برند.

وی با اشاره به برخی چالش های پیش روی تولید داخلی، افزود: گره گشایی مسیر تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد تا این چرخه جان دوباره بگیرد.

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به اهداف مهم برگزاری این جشنواره، اضافه کرد: حمایت از تولید ملی، معرفی و برندینگ کردن محصولات داخلی از مهم ترین اولویت ها و اهداف برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی است.

برپایی نمایشگاه تولید ملی با ۱۵۰ غرفه

داوودی با بیان اینکه برترین های تولید ملی معرفی می شوند، گفت: معرفی و تجلیل از برترین های تولید ملی در سال جاری از دیگر برنامه های محوری چهارمین جشنواره تولید ملی است.

وی از برگزاری نمایشگاه تولید ملی در گیلان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی های تولید داخلی در اردیبهشت ماه سال آتی در منطقه آزاد انزلی دایر می شود.

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها در پویاسازی صنعت و تولید، بیان کرد: بسیاری از شرکت ها و صنایع اعتقاد چندانی به روابط عمومی و تبلیغات ندارند و شاید از مهم ترین نقاط ضعف خود همین باشد.

داوودی با بیان اینکه روابط عمومی برتر در حوزه تولید و صنعت معرفی می شود، گفت: صنایع باید نسبت به تبلیغات و روابط عمومی اهمیت بیشتری قائل شوند چرا که روابط عمومی پیشانی هر مجموعه و واحد تولیدی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و خبر در قوا بخشی به تولید، افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین و اثرگذارترین حامیان و یاوران تولید هستند.

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به جزئیات بیشتر برپایی نمایشگاه تولید ملی در گیلان، بیان کرد: نمایشگاه تولید ملی با ۱۵۰ غرفه به مدت یک هفته در اردیبهشت ماه سال آتی در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

داوودی با تولید ملی و داخلی در اقتصاد و توسعه کشور نقش آفرین است، گفت: توجه به حامیان و یاوران تولید در چهارمین جشنواره تولید ملی اقدام برجسته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان