پوستر سومین جشنواره هنری و رسانه ای حبیب توسط ابوذر روحی دبیر افتخاری جشنواره در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در آیین رونمایی از رونمایی از پوستر سومین جشنواره حبیب گیلان در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده اظهار کرد: شهدا مایه برکت، آرامش و امنیت جامعه هستند و یاد این عزیزان آرام بخش روح و روان همه ما است.

وی با تاکید بر قدرشناسی از زحمات خانواده شهدا و تکریم از این عزیزان افزود: رونمایی از پوستر جشنواره حبیب در منزل شهید کوچکی نژاد منشا خیر و برکت خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن در ابعاد مختلف افزود: جنگ روایت ها و رسانه ای دشمن بعد از ناکامی آنان در تحریم ها، جنگ سخت و کینه توزی ها علیه نظام اسلامی، هویت و اسلامیت مردم ما نشانه گرفته است. 

 

مهدوی با اشاره به فراگیری جنگ حق علیه باطل بیان کرد: تقابل، پاسخگویی و پیشگامی در مقابل حملات پیچیده و ترکیبی و چندبعدی دشمن باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف و محور فکری جشنواره هنری و رسانه ای حبیب گفت: جشنواره حبیب فرصت ارزشمندی برای صف آرایی تشکل های فرهنگی، مذهبی و رسانه ای مقابل دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نامگذاری عنوان حبیب برای جشنواره متاثر از تفکر فرهنگی، ارزشی و حماسی است، بیان کرد: جهاد تبیین محور اصلی جشنواره هنری و رسانه ای حبیب قرار گرفته است. 

مهدوی با بیان اینکه شهید کوچک زاده نمونه بارز مجری جهاد تبیین است، افزود: شهید کوچک زاده یکی از چهره های ماندگار رسانه ای گیلان است که در راستای تعالی فرهنگی و اعتقادی دغدغه مند بود.

 

وی با معرفی حاج ابوذر روحی به عنوان دبیر افتخاری جشنواره هنری و رسانه ای حبیب گفت: سرود "سلام فرمانده" که توسط ابوذر روحی خوانده شد حرکت بزرگ جهاد تبیینی بود که همانند خاری در چشم دشمنان شد.

پایان پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان