رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی و دهها دسیسه در مسیر رشد و توسعه همه جانبه در حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است، افزود: این انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، فشارها و تحریم های اقتصادی ظالمانه، ترور ناجوانمردانه چندین هزار ایرانی، راه اندازی و تجهیز گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و دهها دسیسه دیگر در مسیر رشد و توسعه همه جانبه در حرکت است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا با ایجاد فتنه و آشوب در کشور سعی داشت تا انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بوده و در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند را سرنگون کند.

سردار عبدالله پور ادامه داد: جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت تمامی توطئه های دشمن را نقشه بر آب کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان