رشت- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت گفت: از دهه فجر دانش آموزان برای آشنایی با ظرفیت تولید داخل به شهرک های صنعتی برای بازدید علمی برده می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حبیب زاده صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به برپایی اردوهای آمادگی برای ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس اظهار کرد: تلاش و هدف ما این است که نسل جوان به هویت دینی و ملی خود افتخار کنند زیرا این موضوع موجب پیشرفت و توسعه کشور و انقلاب می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با نظام دینی ایران که ظلم ستیزی و استقلال طلبی و معنویت در آن موضوعیت دارد، است، افزود: نظام قدرت در جهان به دلیل منافع خود وجود چنین نظامی را بر نمی تابد و با تمام کشورهایی که به دنبال استقلال طلبی باشند مقابله می کند.

وی با اشاره به اینکه علم مؤلفه قدرت کشور در همه حوزه ها است، تصریح کرد: اگر قوای فکر افراد تقویت شود و بتوانند اوضاع را تحلیل و مسائل را حل کنند، سطح علمی کشور ارتقا می یابد.

حبیب زاده با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش ما نیاز دارد که دانش آموزان را وادار به فکر و تحلیل کند، بیان کرد: آشوب های اخیر باعث شد که به کارکرد اصلی بسیج و فعالیت بیشتر افراد دغدغه مند پی ببریم و رسانه های داخلی نیز تقویت شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان افزود: بسیج دانش آموزی به عنوان یک یار در بدنه آموزش و پرورش است و وظیفه آن کمک به کارآمدی نظام تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد سرمشق با موضوع دفاع مقدس ادامه داد: دهه فجر امسال ۸۰۰ دقیقه برنامه برای این رویداد تولید می شود و از فردا پخش زنده این برنامه ها از شبکه شاد آغاز می شود.

حبیب زاده با بیان اینکه تولید ذائقه رسانه ای برای نسل جوان یکی از اهداف این سازمان است گفت: تلاش داریم دانش آموزان در تولید محتوا سهیم باشند و کنش گری کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت بیان کرد: از دهه فجر دانش آموزان را به شهرک های صنعتی برای بازدید علمی می بریم تا با چرخه و ظرفیت تولید داخلی آشنا شوند و این امر موجب پویایی اقتصاد کشور نیز می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان