رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: ۳۲۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال ۳۲۲ پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی میزان سرمایه گذاری برای انجام این پروژه را که زمینه اشتغال دائم و موقت یک هزار و ۷۳۲ نفر را فراهم کرده است اشاره کرد و افزود: حدود ۲۸۲ میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبار هزینه شده است.

شهاب زاده ادامه داد: این میزان پروژه نسبت به سال گذشته از نظر تعداد ۲۲ درصد و از نظر میزان اعتبار ۱۸۷ درصد رشد داشته است.

فرماندار رودسر به پروژه های شاخص دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح تصفیه خانه آب طول لات، ایستگاه پمپاژ و مخزن دو هزار متر مکعبی بندبن رحیم آباد، پل تقاطع غیر همسطح کلاچای و… است.

وی در ادامه از اعطای ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای ۸۹۸ نفر طی این مدت در این شهرستان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم پایه و اساس آن خدمات رسانی به مردم است.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه عملکرد دولت کنونی بسیار مطلوب تر نسبت به سال های گذشته بوده است، تصریح کرد: آمارها نشان می دهد دولت از هیچ تلاشی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم فروگذاری نکرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان