رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: جمهوری اسلامی امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به قدرت مقاومت در منطقه و محور مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر مهر آیت الله رسول فلاحتی طی پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور آغاز دوران غلبه نور بر ظلمت است، بعثت عظیم الهی که به جهان ثابت کرد که می توان با سلاح ایمان، اخلاص و اراده بی نظیر ملت به جنگ با کفر و شرک رفت و در مقابل استکبار جهانی با هیمنه پوشالی اش ایستاد.

این دهه یادآور مجاهدت هایی است که امام عظیم الشان حضرت خمینی کبیر صورت داد تا این ملت طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد.

اینک بیش از چهل و چهار سال از عمر این بعثت الهی می گذرد و با وجود تمام فراز و نشیب ها و هجمه های دشمنان قداره کش که تمام ابزارهای خود را برای متلاشی کردن جمهوری اسلامی به کار گرفتند، اما انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی امروز به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که ملت های آزادی خواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.

جمهوری اسلامی امروز با رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تبدیل به قدرت مقاومت در منطقه و محور مبارزه با استکبار جهانی شده است و حرکت رو به جلوی خود را توفنده تر از گذشته برای رساندن پرچم انقلاب به حضرت ولی عصر (عج) ادامه می دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان