فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود، گفت: همزمان دهه فجر ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی که به مناسبت ۴۴ سالروز ایام الله دهه فجر در سال اجتماعات شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: حاکمیت دینی انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نظام اسلامی دوران صدر اسلام بوده است.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه با رهبری مقتدرانه و ملت قهرمان انقلاب اسلامی مسیر خود را دنبال می کند و در حال پیشرفت است، افزود: دولتمردان در دهه فجر سال جاری باید عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رویکرد دینی خود نظامی را سامان بخشیده که در دنیا برجسته شده است، تصریح کرد: برتری علمی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

فکور به پیشرفت های علمی و نظامی ایران در طی چهل و چهار سال گذشته تاکنون اشاره کرد و اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف در جامعه رشد قابل قبولی داشته است.

فرماندار فومن با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری حدود ۱۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا به بهره برداری می رسد، ادامه داد: اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

فکور به اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت در سطح شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: این میزان آسفالت تا پایان سال به ۵۰ کیلومتر افزایش پیدا می کند.

وی بر نظم بخشی کارها و اقدامات تاکید کرد و با یادآوری خدمات فراوان نظام و دولت در این شهرستان اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه است.

فرماندار فومن تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه های گوناگون نظیر، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، حوزه های داخلی و خارجی داشته است و امروزه پیام انقلاب اسلامی فراتر از حوزه های جغرافیایی و منطقه است.

فکور بزرگترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی عنوان کرد، ادامه داد: بر همین اساس دهه فجر امسال باید تجلی گاه و نمونه بارزی از خدمات رسانی به مردم در سطح شهرستان باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان